Konu
Hostingine Ulaşamayanlar Lütfen Okusun
12-09-2005, 13:28:02
#9
k2an
Eyvallah siz hala reklam sanın.Cok iyi yoldasınız devam edin.Daha napim sildim.İmzamı silcem reklam olmasın diye buda olurmu??
Edit:Lütfen mesaj uzamasın.Gerekirse kitlensin yeterki uzamasın.Silinsin hatta.