Eyvallah siz hala reklam sanın.Cok iyi yoldasınız devam edin.Daha napim sildim.İmzamı silcem reklam olmasın diye buda olurmu??

Edit:Lütfen mesaj uzamasın.Gerekirse kitlensin yeterki uzamasın.Silinsin hatta.