Zaten sizin mesaj anlayısınız "evet" "ooo super" gibi 3 kelimelik mesajlardır.Bunlarda ne bir paylasım vardır ne bir yardım.Bugun sor bakalım kac kisi bu duruma gecicek.Hatta forumdada tartısılmıstı okul+hosting.
Kendi yazdıgım yazıyı sizle paylastıgım icin cok uzgunum.Cunku bazı insanlar deymiyo mesaj okumaya bilgilendirilmeye.