gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birincisi senin o ***** ***** siten şuanda şikayet etsem anında kapatılır çünkü yasak.İkincisi evet adtech panelinde dolar yazıyor ama ödeme ytl baz alınarak yapılıyor.Yani sen 10 dolar kazanmış olsan sana kazanç 10 ytl deniliyor ve 10 ytlden vergiler kesilerek sana ödeme yapılıyor.Panele yanlış yazmışlar..
ben wrz yada ***** sitem var demedim ben seni iftiradan dolayı şikayet etmiyim ben sadece bu tür sitelerin daha avantajlı oldugunu belirttim adtechde + ben orada dolar yazdgını gördüm dorudur ytl olabilir ama orada dolar yazıyor ben sadece öyle gördüm ve capsle belirttim kişisel sorunun varsa benimle yeri burası değil