ya adamlar resmen kontör dolandırıcılıgı yapıyorlar televizyonlara bile reklam veriyorlar.
r10.net olarak bir başkaldırma mı göstersek napsak ki?

hep beraber belirli bir süre google reklamlarını kaldıralım??