Konu
Artık yabancılarda 1 centçilerden bıkmış :D
25-06-2008, 02:20:17
#3
MusLumcu
ya adamlar resmen kontör dolandırıcılıgı yapıyorlar televizyonlara bile reklam veriyorlar.
r10.net olarak bir başkaldırma mı göstersek napsak ki?
hep beraber belirli bir süre google reklamlarını kaldıralım
??