Arkadaşlar ya natro da günlerdir mail formumla uğraşıyorum. Şu an çalışan bir tane var fakat sanırım yoğunluktan dolayı formdaki veriler akşama doğru geliyor.
Ayrıca sıkıntımı natroya belirttim fakat söyledikleri gibi de yapamadım. Bana yardımcı olur musunuz ne yapabilirim?

Alıntı
Sayın Müşterimiz,

Hosting sunucularımız üzerine mail gönderim işleminde phpmail formunuzdan gönderim işlemi yaparken e-postanın tarafınıza iletilmesi için form üzerinde e-posta sunucusu , e-posta kullanıcı adı ve parolası ile kimlik doğrulaması yaparak gönderim gerçekleştirmeniz gerekmektedir. Hosting sunucularımız üzerinde gerek güvenlik gerekse spam ı engelleme amacı ile bir süre önce tüm müşterilerimiz e-posta ile bilgilendirilmiş ve smtp servisi kapatılmıştır. Eğer kullandığınız script bu özelliği destekliyor ise bu ayarları düzenlemeniz gerekmektedir.