İnternet cafe sahibiyim bilgisayarlara ne olduysa klavye bazen çalışıyor bazen çalışmıyor müşteri fln kalmadı herkes şikayetçi olmaya başladı virüs programı ile taratınca 3 4 virüs çıkıyor pc format attım,farklı virüs programları kurdum virüs silindi diyor ama hala aynı şey ne yapacağımı şaşırdım.Bilgisi olanlar lütfen yardım etsin...
dostum kafendeki bütün ağ sistemi komple kapatacaksın hiçbiri ağda olmayacak yani swich ve modemini kapa ve bütün pclerine komple sistem at hddni ham hale getirdikten sonra böümlere ayır sonra kurulum yap bu kuruluma ana makinanda dahil...o zaman pek bir sıkıntın kalmaz...birde deepfreezeni geçici demo olarak kurmamaya dikkat et bir ay gibi kısa zaman sonra pasif hale geliyor...bu olaylarla giresundaki kafelerin çoğunda karşılaştığımdan biliyorum bizzat bakımlarınıda ben yapmaktayım bu en iyi çözüm...tabi aynı özellikteyse makinaların ghostlamanın özellikler tavsiye ederim...