strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
deep freeze yok mu bilgisayarlarda ayrıca aynı tür makinalarsa ghost yapmıyormusunuz?
tüm bilgisayarlarda deep freezee ve nod32 var
deep freeze iki dk kırılıyor yani eskisi gibi işe yaramıyor...
ghost nedir açıklar mısınız?