ismailaydogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hımm güzel.
Ama mübarek tamamen kendin tasarlamış gibi dağıtıyon ben onada anlam verebilmiş değilim paylaşıcaksan pm değil direk link veriniz. böyle paylaşım olmaz forum kasmaktan başka bişey değil neyse iyi paylaşımlar size.
Sen galiba benim yazdığım konuyu iyice okumadın ?
İstediğim gibi paylaşırım kimseyi ilgilendirdiğini sanmıyorum.
Eğer beğenmiyorsanız yorum yazmayın.
O kadar cevap yazan arkadaş var onlar insanca istedi bende verdim.
Direk link versem konuyu saptırıyorlar, sonra konu dağılıyor saçma sapan cevaplar geliyor.
Ondan direk link vereceğime pm ile insan gibi isteyenlere veririm daha iyi.

İlginiz için tşkler.

İyi günler...