yutup neden kapatılıyo anlaşıldı
zaten ttnet video işine gireceğini açıkladığı zamandan belliydi youtuben bu hale getirileceği yanı 3 aydır bunu beklıyordum ne zaman kurucaklar bu dandik sistemlerini diye sonunda yapmışlar ben video sitesi açsam daha güzel olur

sitenin tek güzel yani ttnetmuzik gibi firefoxla girince kaymıyo
