Yakında google'ı kapatıp TtnetArama die bi site çıkarmazlarsa iyi. ttnetarama.com ve neti boş

ileriye yatırım düşünenler için

)
işte bu sömürgeleştirilmeye çalışılan güzel ülkemin yok pahasına satılmış en büyük telekominikasyon kurumu onu yapamaz, yapacak potansiyeli yok çünkü. yapsa da arama hizmetini kesinlikle google dan alır.