munzur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakında google'ı kapatıp TtnetArama die bi site çıkarmazlarsa iyi. ttnetarama.com ve neti boş ileriye yatırım düşünenler için )
işte bu sömürgeleştirilmeye çalışılan güzel ülkemin yok pahasına satılmış en büyük telekominikasyon kurumu onu yapamaz, yapacak potansiyeli yok çünkü. yapsa da arama hizmetini kesinlikle google dan alır.