Sitedeki videoları izlemek için üye olmak gerekiyormuş.Oldum olası zaten üyelik olayına sinir oluyorum bunu telekom bile yapmış Video tıkladığımda karşıma uyarı çıktı adsl değil diye. Üye ol dedim kullanıcı adı istiyor korkuma yazmadım faturaya video izleme diye birşey daha yazarlar bunlar