şöyle demişsiniz:
Ben bir arkadasimiza stratodan server vermis yanliz ingilizce yukleyecegimiz belirtmis ve yuklememistim.Oda hakli ama sunuda belirtmek isterim o server halen o arkadasa verdigim tarihden beri acik durumda ve halen onun kullanimi altindadir.(Tabi ing paket yuklemediyse vs).Yani Dolandiricilik gibi bir niyetim ve niyetimiz olsa o serveride cekerdik veya keserdik o arkadasimizda zor durumda kalirdi.
o arkadaş benim ben zaten dikkat ederseniz dolandırıcılık falan yazmadım ancak 1 aydır sunucuy hiç kullanamadım dil paketi yüzünden ve sitemde kapalı kaldı bu yüzden mümkünse ödediğim paranın sadece %50sinin geri ödenmesini istiyorum..