Konu
Win2008 Vps var mı ?
24-06-2008, 11:13:08
#2
aytaccici
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Server 2003 bile Vps fiyatlarını baya bir arttırırken ben kimsenin Windows 2008 kullanacağını sanmıyorum açıkcası..