O programa (!) 1 yada max. 2 normal ve mutlaka 1 adet kontak yarışmacı çıkarıyorlar. Hiç üzülmeyin ve de boşuna konu açmayın bu böyle sürer gider, nice kontak yarışmacı izler, güleriz