tr01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benimde aklımdan geçmişti geçen günlerde 50-100 kişilik gruplar kurum sırayla birbirimizin reklamlarına tıklayalım falan gibisinden
Sonra bide neden banlanıyorum diye toplu 50-100 kişilik mailler atarız dimi boş öyle şeyler 3 gün gider.