Konu
Kota Uçtu...!
23-06-2008, 18:29:44
#3
dc_alican
myqatsel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
trojan türü birşey yemişsindir.O tür programlar otomatik internete bağlanıp işlem yapar..
format attım pcdeki tüm bilgiler gitti hala aynı problem...