4 gb lik kota kullanıyorum hiçbir zaman 3gbyi geçmedim geçen aylarda.Bugun kotaya bakıyım dedim kota 6 gb olmuş nasıl oldu anlamadım.Hiçbir şey indirmiyorum sadece msn ve r10a giriyorum.Hergün durduk yere 200 250 mb artıyor.
Bilgisayara format attım aynı sorun.Artık msn yi açmaya korkuyorum.Neden kaynaklandığını bilen var mı?
İlginiz için şimdiden teşekkürler...