adsense saçmalıktan başka bişey değil.ortağımın hesabını koyuyorum 400 tıka 13 dolar veriyor.kendi hesabımı koyuyorum 3 dolar veriyor.varmı bundan daha ötesi.tam bir saçmalık.sistemleri bozuk.ayrıca sitemin 50k indexi var ve özgün ona rağmen melodi reklamları çıkıyor.yanlış tespit yapıyosunuz