ben div ilede kodladım table ilede ( genelde table kullanırım ) ama şu son zamanlarda bir çok yerde div gördüm onun için merak edip buraya yazdım sadece. Ama pes ediyorum artık kendinizi o kadar alıştırmışsınızki zor diye zor tamam dediğiniz gibi olsun.