berkay_y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kodladım çok kodladım hemde biliyorum sorun çıkardığını fakat kurallarına göre yaparsan çokda zor birşey değil korkulmamasının gerektiğini söylemek istiyorum sadecene.
IE6'nın web standartları için kuralları yoktur. Kendi kafasında kuralları vardır, ayrıca div ile çok kodlayan birisi div mi yoksa table diye soru sormazdı Bilmeden mi kodladın divleri