merhaba arkadaşlar ben hakan ben burayıda bilmiyordum bir arkadaş soyledi r10 da sizi arıyorlar diye bende elimdeki şifrelerle girmeye çalıştım ve girdim mesajlarınızın hepsini okudum ve çok üzüldüm çunku bende bu işin içindeydim ama ortak değilim benim bu konualrda hiçbir fikrim yok ben yazlızca tr deki alımlar satışlar için yardım ediyordum yigit gecenlerde bir kaza gecirmiş yatakta yatıyordu ondan sonra bende kndisine ulaşmadım kaza baya buyuk bir kazaydı sonuç ne oldu bilmiyorum ama ne ben nede yigit *********** değiliz ortaya cıkar cıkmaz bir acıklama yapar ve paralarınızı geri öder merak etmeyin