Konu
ASP'de veritabanı yasağı
09-09-2006, 15:03:50
#7
Labidu
Misafir
UguG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
win2000 sunucu var mı hala
mynet turkticaret .. hala kullanıo