İnternet taraması şöyle bir şey. Kendim kaspersky kullanıyorum. Kaspersky Internet Security, mail kutuma gelen maillerde herhangi bir zararlı yazılım veya kod bulursa uyarı veriyor. Yani internetteki güvenliğimizden de sorumlu oluyor kendileri. Sadece bilgisayarın güvenliğini açık tutun. Tabi netteki güvenlik nolacak bilmiyorum.