Yedek var..

Dün o aklıma geldi hemen vb kurdum yedeği yükledim localhosta ama forumdısplay turuncu değildi ( yani değiştirilmemişti.. )

Tabi default temada..

Öyle olunca bişey yapamadım..

Acaba yedeği yükledikten sonra temayı yükleyiptemi bahsi geçen temadaki forumdısplay kodlarına bakıcaktık ?