Yedek var..
Dün o aklıma geldi hemen vb kurdum yedeği yükledim localhosta ama forumdısplay turuncu değildi ( yani değiştirilmemişti.. )
Tabi default temada..
Öyle olunca bişey yapamadım..
Acaba yedeği yükledikten sonra temayı yükleyiptemi bahsi geçen temadaki forumdısplay kodlarına bakıcaktık ?