Konu
Kota Sorunu
22-06-2008, 22:51:01
#7
GosuNinja
Misafir
kasperskyden şaşmıcaksın abi , 4 senedir kaspersky kullanıom netten keylerle süper
internette yaptığın her işi tarıo vs . messenger sohbetlerini tarıo