isterse en kötüsü olsun volkandan da kötü olsun böyle görenler bir düşünsün bu maç rüştü sayesinde gelmedi mi ? penaltılar kurtarışlar ? Almanya maçınıda kazanırsak Rüştü'nün payı büyük olucak hal böyleyken gidip birde volkan'a mı vericek eldivenlerini =)) Buraya kadar getirdiyse zaten burdan sorasını da devam ettirir.Kişisel görüşüm zaten volkan'dan daha iyi olduğu yönünde ..