Konu
Eve Sunucu Kurcam Yardım.
22-06-2008, 19:51:41
#89
aytaccici
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
CyberMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
VDSL2 İle adeta ilaç gibi geldi 32 mbit bır sunucu ıcın cok cok ıyı bence
Kacıncı Kez denilecek bilmiyorun ama VDSL de Teorik olarka Uplaod hızı 3 Mb 'i gecmiyor. Telekom bunu 1 Mb 'e sınırlamıs
Bos hayallere kapilmayin..