CyberMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
VDSL2 İle adeta ilaç gibi geldi 32 mbit bır sunucu ıcın cok cok ıyı bence
Kacıncı Kez denilecek bilmiyorun ama VDSL de Teorik olarka Uplaod hızı 3 Mb 'i gecmiyor. Telekom bunu 1 Mb 'e sınırlamıs

Bos hayallere kapilmayin..