Arkadaşlar 4 gb kotalı kullanıcıyım.İlk başlarda kotayı sürekli aşıyordum.Daha sonra 3-4 ay rahatladım.Şimdi çok ters giden birşey var.Günlerdir abartısız hiç birşey indirmeme rağmen kota her gün yaklaşık 300 mb artıyor.Video vs. vs. izlemiyorum.Sorun ne anlamadım.Kota şu an aşmış durumda ve eğer böyle devam ederse ay sonuna dek......
İnternet paylaşımı falanda yok bu arada...