Burada kimseye değilde neden ozaman sana cevap verme gereği duydum? çümkü insna gibi yorum yapmayan seni gördüm. Seviyeyi bozanda ben değilim sensin. Daha fazla uzatma konuyu report ettim kaldırmaları için. Senin gibi .. laf yetiştiremeyecğim.