dursunbaba adlı üyeden alıntı:
resellerzoom u inceledim çogu yabancı forumda gelen yorumlarin %90 i olumlu. Teknik destegin son derece iyi oldugu soyleniyor ancak uptime ile ilgili bir sikinti goruyorum bazi yorumlarda hepsi bu. Genelde olumlu yazilar. Peki sen memnunmusun?
ticari birkaç site için maillerinde sıkıntı yaşadım başka bi sorun yo
şu an mailleri iyi çalışıyor.