Konu
Siteme ne kursam?
20-06-2008, 21:24:33
#8
xebatcen
On Arcade iyi değil diyorsun ama abim 3 aydır kullanıyordu hafta için günlük tekil hitti:9k hafta sonu 11k idi günde de reklam storeden 15 ytl civarı alıyordu