delicoban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı satışlar Osman bey...
Sunucularınız kalite kokuyor
Biraz daha stokları açsanız daha iyi satış olur diye düşünüyorum...
İyi çalışmalar....
Ne tür stoklar mesela?

Bu konuda fikirleriniz önemli bizim için paylaşırsanız sevinirim 8)