izmirli_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzelmiş sanatçılar. Olamaz ya süper heyo heyo... Bayıldım valla. ???? Festival' in adını pop rock Antalya yapsınlar barii... Dört x Dört kim ya... Aynı saatlerde OPETH sahne alıyor İstanbul' da... Festivalde tek beğendiğim sanatçı Aydilge...
4x4 Official Site