eğer yazılan dvd'leri başka bir aygıt(bilgisayar, dvplayer vs..) okuyabiliyorsa dvd-writer'da sorun yoktur fakat, dvd-writer özellikle philips marka olanlar çok sorunlu, kendi kendisine durduk yere bir anda dvd ve cd yazmaktan vazgeçebiliyorlar(arıza).