Gidip kapının önünde şarap içecem..
Gerçi yerini de okuyamadım , kafam 3.5 milyon ytl.. Nerde açık havada mı ? Gidecekseniz benide alın antkoop'dan , içeri girip para vermem , dışarda bi' kenarda şarap , ekmek filan yaparsanız takılırız..