yok kos ayrı onunla senin aranda bişiler duydum o yüzden onu söylemedim alınganlık çıkmasın diye.
yok yok manson sızmamış olsaydı gerçekleri o söylerdi ama yazık sızdı kaldı ayyaş
ehehe walla adam intahar etsin daha iyi ...
bizim burdada 34 BNE XX palaka war xx yazdım bi tanıdıgımın cunku

adamın biri gelip 34
İBNE XX yapmıs kalemle
i harfini yazmıs 1 gün hark etmemiş işe gidince arkadasları sölemiş



kime çektiğin belli oldu

desene bizin
İBNE plakalı tanıdık var diye ahaha