Vega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok kos ayrı onunla senin aranda bişiler duydum o yüzden onu söylemedim alınganlık çıkmasın diye.
yok yok manson sızmamış olsaydı gerçekleri o söylerdi ama yazık sızdı kaldı ayyaş

rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ehehe walla adam intahar etsin daha iyi ...
bizim burdada 34 BNE XX palaka war xx yazdım bi tanıdıgımın cunku
adamın biri gelip 34 İBNE XX yapmıs kalemle i harfini yazmıs 1 gün hark etmemiş işe gidince arkadasları sölemiş
kime çektiğin belli oldu desene bizin İBNE plakalı tanıdık var diye ahaha