Sunucunuz yeni kurulduysa yapmanız gereken açıkçası tonlarca ayar var.

WHM üzerinden yapabilecekleriniz ayarlar mevcut olduğu gibi SSH kullanmak zorunda olduğunuz şeylerde var. SSH kullanmaktan çekinmeyin işin zevki orda

Öncelikle güzel bir apache derleyin ( apache update bölümünden)
sonra ssh dan

Alıntı
[root@netbilsis ~] /scripts/upcp --force
[root@netbilsis ~] /scripts/mysqlup
[root@netbilsis ~] /scripts/eximup --force
[root@netbilsis ~] /scripts/convert2maildir
3. kodu yaptığımızda karşımıza gelen yerde 3 diyip devam ediyoruz.
bunları yapın

daha sonra yapmanız gerekenler güvenlik ve optimizasyon ayarlarıdır.

Hotmail konusunda eğer gönderdiğiniz mailler her yere gidiyor, sadece hotmail'e gitmiyorsa hotmaile bir mail atmanız gerekebilir... onlarda bir engel vardır mutlaka onu öğrenmelisiniz...


ayrıca yeni sorular yeni başlık şeklinde olursa herkesin işine daha çok yarar sağlar sanırım.