Boyle bır cozum ıcın cok kısı lazım evet tartısma ortamı gıbı yer olmus bu konu marmaranın yaptıgı ayıp adtech reklamlarının cogu zaten rıngofon onun ısıne yarıyacak daha cok reklam alacak bence sende katılmalısın. dennishan eger boyle projen varsa yuruluge koykı daha cıddı oldugunu kararlı oldugunu gorelım ve yardım edelım. Yaramazsada sorun deıl denemıs oluruz.