- Yeni kurulmuş sunucu bir değişiklik yapmadım bir yerlerden açmam gerekmiyor mu?
- Çalışmayan mail yok, mailler çalışıyor hotmailden mail geliyor fakat hotmaile mail gitmiyor. Forumda bir kaç yol buldum ama karışık geldi. Whm den yapabilirmiyiz demiştim, SSH biraz karışık geliyor.

Şuan "Yahu Linux da bunu nasıl yaparım" sözünü yukarıdakiler için kullanabiliyorum (:
Teşekkürler