1- Chmod değiştirmeye çalıştığınız dosyanın sahipliği değişmiş ise sebebi bu olabilir. Onu bir kontrol edin.

2- aşağıda vereceğim komutları uygulayıp mail sunucusuna bir bakım yapmış olun. sonra tekrar deneyin.

[root@netbilsis ~] /scripts/upcp --force
[root@netbilsis ~] /scripts/eximup --force
[root@netbilsis ~] /scripts/convert2maildir
3. kodu yaptığımızda karşımıza gelen yerde 3 diyip devam ediyoruz.

bunun akabinde eğer çalışmayan mailleriniz varsa

nano /etc/localdomains

açıp domain buradaki listede var mı kontrol edin. yoksa ekleyin kaydedin tekrar deneyin(reset gerekmez)

3- Bu konuda çoook varyasyonlar yapmanız lazım.

1- kullandığınız mail sistemi
2- mod_security
3- ek önlemler...

şeklinde önlemler alabilirsiniz.

Sorularınız orta güzellikleydi daha güzel ve ortalık da olmayan bilgileri sorarsanız sizler için daha faydalı olur bence. Hayallerinizde "Yahu Linux da bunu nasıl yaparım" dediğiniz şeyler mesela...