1- Chmod değiştirmeye çalıştığınız dosyanın sahipliği değişmiş ise sebebi bu olabilir. Onu bir kontrol edin.
2- aşağıda vereceğim komutları uygulayıp mail sunucusuna bir bakım yapmış olun. sonra tekrar deneyin.
[root@netbilsis ~] /scripts/upcp --force
[root@netbilsis ~] /scripts/eximup --force
[root@netbilsis ~] /scripts/convert2maildir
3. kodu yaptığımızda karşımıza gelen yerde 3 diyip devam ediyoruz.
bunun akabinde eğer çalışmayan mailleriniz varsa
nano /etc/localdomains
açıp domain buradaki listede var mı kontrol edin. yoksa ekleyin kaydedin tekrar deneyin(reset gerekmez)
3- Bu konuda çoook varyasyonlar yapmanız lazım.
1- kullandığınız mail sistemi
2- mod_security
3- ek önlemler...
şeklinde önlemler alabilirsiniz.
Sorularınız orta güzellikleydi

daha güzel ve ortalık da olmayan bilgileri sorarsanız sizler için daha faydalı olur bence. Hayallerinizde "
Yahu Linux da bunu nasıl yaparım" dediğiniz şeyler mesela...