Tahsin ALTAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her zaman böyle güzel sorularla beklerim.
Ne kadar güzel bilemiyorum ama bende sorayım o halde (:

- Ftp CHMOD ayarı yapamıyorum, (Değiştiriyorum fakat eski haline geri geliyor) WHM den yetki vermemizmi gerekiyor?
- Hotmail mail adreslerine gerek site gerekse outlook tan mail atamıyorum?
- Mail spam kontrolünü nasıl yapıyoruz (Bütün mailler için).

WHM den nasıl yaparım.