Her zaman böyle güzel sorularla beklerim.
Ne kadar güzel bilemiyorum ama bende sorayım o halde (:
- Ftp CHMOD ayarı yapamıyorum, (Değiştiriyorum fakat eski haline geri geliyor) WHM den yetki vermemizmi gerekiyor?
- Hotmail mail adreslerine gerek site gerekse outlook tan mail atamıyorum?
- Mail spam kontrolünü nasıl yapıyoruz (Bütün mailler için).
WHM den nasıl yaparım.