Konu
nasıl yapıcam
19-06-2008, 17:19:03
#4
BEYZADE
.htaccess ile yapmak mümkün ya da radmin bir konu açmıştı, anasayfadan 8 saniye sonra otomatik olarak yönlendirilmekteydi.
8 saniyeyi 1-2 saniyeye de indirebilirsiniz.