Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış bilmiyorsam Markum'un Başlangıç Paketlerinde ASP .NET desteği hiç olmadıydı.
Evet yok ama bana satarken size böyle bir güzellik yapabiliriz deyip koydular 6 aydır .Net ile kullanıyordum şimdi verdikleri sözden dönüp para istediler