Konu
Göztepe 3.Lig de
19-06-2008, 10:59:02
#10
Simasher
Üyeliği durduruldu
özlemlerini gidersinler
biz kendi başarımızla kalırız 1.ligde süper lige çıkamasakta en azından hakkımızla kalıyoruz ...