Bi Forum Var İsmini yazmayayım o saydıklarımın hepsinden var hemde hepsi full

Ama bal gibi adsense kullanıyor.Bunları kaldırırsam ne ile hit alacamki :S
Hocam o dediğin site adminin yada başka birinin adsense hesabı vardır...
Oda siteye eklemiştir....
Yani ama sana tavsiyem
ForumAlemi arkadaşımın dediği gibi birçok bölümü kapatman lazım...
Daha sonra aç istersen ama onay aldıktan sonra adsense hesap açıldıktan sonra
Hadi sana kolay gelsin...