Kendin de yazmışsın, w.rez demişler kaldırmışsın. Demek ki adamlar seni sürekli uyaracak kadar illegal içeriğin varmış. Yani gelip buraya ipower i suçlayacağına kurallara uymaya çalışmalısın. İyi yapmış ipower, illegal içerikle internette varolsanız ne olur olmasanız ne olur.