seneyede 2. ligden bi takım alırlar. Ondan seneki senede artık paraları yeterse süper ligden alırlar.
Biraz daha birikim yapsınlarada italya liginden takım alıp ismini değiştirip orda mücadele ederler
hemen çemkirmeyin benim eski takımıma

şanssızlıklar işte
