Konu
Göztepe 3.Lig de
18-06-2008, 17:11:26
#2
KR@LKSK
seneyede 2. ligden bi takım alırlar. Ondan seneki senede artık paraları yeterse süper ligden alırlar.
Biraz daha birikim yapsınlarada italya liginden takım alıp ismini değiştirip orda mücadele ederler