2 yılı aştı neredeyse 3 yıl olacaktı. Bu arada hiçbir uyarı emaili de almamıstım.
Kurallara uymuyormusuz. Tek açıklama bu. İşin garip yanı sitelerimde 3-4 aydır reklamların yerini dahi değiştirmemiştim.
son reklam yerleşim stilimle dahi 3 ödeme aldım.
Hangi kuralı ihlal ettiğim bile ortada yok.