Evet R10 kullanıcısı dostlar.

17 Haziran günü hesabımın kapatıldığını dair bir email aldım. Email içeriği ise bana pek açıklayıcı gelmedi.

Hesabımda geçen ay onaylanan 500 USD para vardı. Ayrıca 1-17 haziran arası ise 350 USD birikmişti.

2 yılı aşkın süredir reklam yayınlayan bir adsense yayıncısı olarak içeriğini pekte çözemediğim bir mesajla hesabımın iptal edildiğini öğrendim. 3 yıldır sorunsuz şekilde ödemeler alıyordum.

Sizce geçen ay ki ödememi alabilir miyim? Keza bu ay kileri de alabileceğimi pek düşünmüyorum. Ancak geçen ay onaylanan ödemem ne olacak?

Fikirlerinizi bekliyorum.

Not:adsense destek hattına mail yazmama rağmen herhangi bir yanıt gelmedi. Hangi program kuralına uymadığım konusunda ise en küçük bir fikrim dahi yok.

Gelen mesaj;

Şartlar ve Koşullar'ımız ve program kurallarımıza göre bütün
yayıncıları sürekli olarak izleriz, ve kurallarımıza uymayan
yayıncıların hesabını veya sitelerine reklam sunmayı durdurma hakkımızı
da saklı tutarız.

Uzmanlarımız hesabınızın program kurallarımızla uyum içinde olmadığını
farketti. Sonuç olarak, hesabınızı durdurduk.

Google'ın, Google reklamlarını hem yayıncılar hem de reklamverenler
için daha etkili kılacağına inandığı bazı kuralları vardır. İfade
özgürlüğüne güçlü bir şekilde inanırız, ve web üzerinde arama
sonuçlarını sansürlemeden gösteririz. Aynı zamanda, Şartlar ve
Koşullar'ımızda belirtildiği gibi konu AdWords programımızda
yayınladığımız reklamlara ve bu reklamların üzerinde AdSense programı
dahilinde belireceği sitelere geldiğinde editöryel tedbirler alma
hakkımızı saklı tutarız.